Love your body

2013-02-07 15:56:00 Träning och hälsa
 Idag så läste jag ett otroligt bra inlägg skrivet av Lisa som handlar om hur att träna och äta nyttigt har blivit en del av en trend som ALLA följer, vilket till viss del är jättebra! Men hon skriver också om det faktum att man inte längre kan äta något som anses "onyttigt" utan att må dåligt över sig själv eller typ få höra från någon annan att "Tränar man så kan man inte äta en chokladkaka". Jag tycker ni alla borde läsa detta och ta er en funderare! Jag håller med henne till 100 procent, så bra skrivet.
 
 
 
 

Anna

Ska läsa på en gång! Verkade som något vettigt och av det jag ser att du skrivit så håller jag helt med!Kan själv känna den ångesten och det blir lätt för mycket.

Svar: Tycker absolut du ska läsa! :)
lissielimelight.blogg.se

2013-02-07 16:27:28
http://variationofbirds.blogg.se
lisawho

Kul att du gillade det! PUSS

Svar: Absolut! Skitbra skrivet ju :*
lissielimelight.blogg.se

2013-02-07 17:03:51
http://lisawho.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate