Ett stort tack

2011-09-27 20:05:34 Allmänt
Vill börja med att säga tack för alla bra tips och kommentarer jag fått på det här inlägget. Trodde verkligen inte att så många skulle vara ivriga att hjälpa mig, men jag hade fel. Fick många tips på produkter som jag tänker testa. Så tacktacktack, ni är bäst! ♥

Kom alldeles nyss hem från en lägenhetsvisning i Bureå, en otroligt fin tvåa var det denna gång. Och har Sebbe tur, så kan den bli hans inom en snar framtid. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. För det hade varit helt underbart ifall han fick den!


Bilder från justlittlethings.net , check it out. Älskar att sitta och kolla igenom alla såna här!

Beatrix

Fin blogg :D



Kolla gärna in min med, pågår en tävling där du kan vina en fjäder extensions :)

2011-09-27 20:24:15
http://beatrix.devote.se
pia

haj. en fråga, vad heter tyspnittet i din rubrik? :)

2011-09-28 11:53:58
http://worrriedground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate