Lazy sunday

2013-09-29 20:19:28 Allmänt
 
Söndag. Var tänkt att jag och sebbe skulle ha städdag idag, istället blev det en tripp på stan med Melissa och
då vi kom hem däckade jag i soffan och sov i nån timme..Helt slut! Puh, antar att jag är ovan att jobba. Var ju
typ 2 månader sist innan i fredags! Imorgon blir det jobb åter igen, 9-18. Bara att köra på!
 
Känns ändå bra att få in lite money nu, det behövs :) På onsdag åker jag och sebbe hela 100 mil
söderut och hälsar på i Lidköping, blir mest troligt en kort tripp men ska bli kul ändå!
Var ju ett tag sen sebbe träffade sin familj så, känns inte mer än rätt.
 
Märker ni förresten att jag hittat tillbaka till bloggandet?
bara sådär. Who could have guessed? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate