time to go

2013-10-01 23:25:43 Allmänt
Idag har vi fixat klart allt inför resan imorgon. Bytt till vinterdäck på bilen, städat och donat
& sett till att melissa vet precis hur hon ska göra då hon ska vara kattvakt under tiden vi är borta :) 
 
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ladda hem för nåt kul att se på vägen
eftersom jag kommer sitta i en bil i typ 14 timmar. Så om ni har några serie eller filmtips, shoot!!!
 
Känns ändå kul att åka iväg lite, träffa sebbes familj och bara ha det trevligt. Såklart så
kommer jag att sakna mina små missar, men jag vet att melissa kommer ta väl hand om dom!
 
Nä men om man skulle ta och göra sig i ordning för att sova, kommer bli en lång dag imorgon.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate