What's going on

2013-06-08 23:24:08 Personligt
Hej! Vet inte om ni är särskilt många som läser min blogg längre, haha. Men några stycken är ni allt!
Jag tänkte i alla fall ge er en liten update så ni vet vad som händer i mitt liv just nu :)
 
Well, jag har äntligen fått mig ett jobb. Extrajobb på Coop konsum, tack vare min praktik som jag avslutade nu den 31 maj.
 
Jag tackar och bockar och längtar redan efter lönen som jag får i juli, tills dess får vi se hur mycket jag
får jobba. Tar det dag för dag, och är glad för varje chans till jobb jag får. Är dock fortfarande ganska ny med det hela :)
 
Har också insett att det var ett helt år sen jag tog studenten, tiden har gått såå fort. Blev lite emotional. Önskar jag
kunde få vara med om den dagen igen, få ta del av lyckoruset ännu en gång. Man börjar känna sig gammal, hahah.
 
Nä, nu ska jag ta och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon. Jobb 10-14, alltid nåt.
Kram på er som fortfarande kikar in då och då, ni är bäst. <3

catarina

åh, grattis till jobb! <3

Svar: Tack snälla du! <3
lissielimelight.blogg.se

2013-06-13 20:52:51
http://creatingtoinspire.blogg.se
lisawho

SVAR: Åh tack fina du!!

Svar: <3
lissielimelight.blogg.se

2013-06-15 16:24:31
http://glossfashion.com/lisawho/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate