Piteå-tripp!

2013-01-05 22:12:00 Shopping
Idag så drog jag, Sebbe och mamma till piteå för att Sebbe skulle köpa en bil. Efter den var köpt så tog vi en sväng på Dollarstore (looove! ♥♥) där jag hittade en massa fint, blandannat två vantar för 10 kr/st, hur bra är inte det? Det är visserligen barnvantar, men för mig som har så små händer passar de perfekt! :D Köpte även lite heminredning i form av två fina ljushållare i fattigmanssilver och en fin korg-blomkruka i lite shabby chic stil! Passade perfekt på min fönsterbräda, superfint!
 
Fick också med mig lite smått och gott för huden: En arganolja som kan användas till mycket, några ansiktsmasker och en bb-cream. Så jag la en ansiktsmask och provade oljan som återfuktare efteråt och det funkade jättebra för min vintertorra hy :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate