Nytt i badrumshyllan!

2013-01-15 14:12:03 Skönhet
Förra veckan så blev det en del inhandlat, detta är vad jag köpte i skönhetsväg!
 
De två första kommer från Burt's bees som gör produkter med endast naturliga ingredienser, vilket är underbart!
Det ni ser på bilden är ett lipbalm, en cleanser och så en arganolja som jag numera använder istället för nattcreme.
Nu antar jag att ni är sugna på individuella recensioner? Då får ni ta vänta lite till ;)
 
Jag känner att jag i alla fall vill använda ansiktsprodukterna i några veckor till innan
jag gör ett utlåtande, so hang tight. Det kommer så småningom!

E L I N M A T T I L A ♡

cool header!

Svar: tack så jättemycket :] vad glad jag blir!
lissielimelight.blogg.se

2013-01-19 17:16:28
http://elinmattila.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate