Where have I been?

2013-02-24 20:49:18 Allmänt
Jag har varit helt frånvarande från bloggen i typ över en vecka, I am deeply sorry. Vet inte om någon
saknat mina inlägg men, tänkte bara göra en liten update så ni vet vad som händer i mitt liv just nu :)
 
I måndags så började jag min praktik på Eddahallen, ett badhus här i Skellefteå. Har fått vara i städet och i cafeét,
och även stå lite i receptionen. Från att ha varit en slö arbetslös (är fortfarande arbetslös men whatever) så börjar
jag nu praktiken kl 6.00 och slutar 14:30 vilket betyder att jag kliver upp innan kl 5 på mornarna, rätt så tungt!
 
Så där har ni den största orsaken till varför jag inte bloggat någonting, har haft fullt upp med praktiken,
och när jag väl kommer hem så orkar jag ingenting. Min kropp var ju helt otränad innan jag började på praktiken,
men nu går vi upp och ner i trappor hela dagarna och det börjar kännas ordentligt i min kropp.
Har haft värk i benen hela veckan, haha! Måste verkligen börja gymma igen... ugh.
 
Nu ska jag ta och tvätta ansiktet, borsta tänderna och göra mig klar för att sova,
har man ställt väckarklockan på 04:45 så är det inte mer än rätt att lägga sig tidigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate