Nytt nytt nytt!

2013-02-05 13:58:14 Shopping
 
Fick hem min Real techniques sminkborste igår, tog inte många dagar för den att ta sig från USA. Gotta love
ebay! Och idag köpte jag äntligen den underbara tröjan med ängelvingar på baksidan. Sett den på flera bloggar,
och jag blev kär på direkten, så jag kände mig nästan tvungen att köpa den. Superfin verkligen!
 

jennifer edström

hoppas du gillar den lika mkt som jag gör :D borsten allgtså!

Svar: Ja, jag provade den idag! Tyvärr så lossnade det några hårstrån på en gång :/ vet inte om jag fick ett söndags-ex eller..Men annars så var den bra :)
lissielimelight.blogg.se

2013-02-05 15:02:08
http://partietraumatic.blogg.se/
Anonym

hmm, de gjorde inte min! tvättade du den innan du använde den? de ska man alltid göra innan man använder en ny borste! fortsätter den o tappa hår kan du ju skriva till säljaren så kanse du får en ny :)

Svar: Åh, jag visste inte att det var så viktigt att tvätta den innan. Då var det kanske pga det! :o
lissielimelight.blogg.se

2013-02-05 15:52:46
tinabanck.blogg.se

Ohw, den tröjan är så himla fin!

Svar: Jaa, helt underbar är den!
lissielimelight.blogg.se

2013-02-13 17:50:53
http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate