Aquolina Gold Sugar

2013-08-24 13:57:27 Skönhet
 På min födelsedag så fick jag denna underbara parfym. Såhär förklarar Eleven.se doften:
 
 
"Doften öppnar upp med fräscha noter av neroli, mandarin och apelsin som sedan övergår i ett sensuellt,
mysigt hjärta av kokosnöt, apelsinblomma och créme brulée. Doften landar i en helt magnifik bas av sandelträ,
musk och grädde. I denna doft möts en blommig bukett med läckra noter för finsmakare,helt omöjlig att motstå!"
 
 Och vad tycker jag då?.. :) Jag är helt frälst! Precis min typ av doft. När man först sprutat på sig den så doftar den mest blommigt, men ju längre man låter den sitta kvar, desto bättre blir den. Tillslut får den nästan en kola-aktig lukt som är helt underbar, om ni inte luktat på den än så tycker jag ni ska springa till närmaste Åhléns och göra det!
 
Många känner ju till orginalet "Pink sugar" som enligt mig är alldeles föör söt och sockrig.
Gold sugar upplever jag mer mogen och passar för alla tillfällen, dag som natt!
 
Aquolina Gold Sugar finns att köpa på Eleven.se, 50 ml för 399 kr. Men finns även på Åhlens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate