Inredning

2013-04-21 15:57:48 Allmänt
 
Ibland när jag har tråkigt kan jag bara sitta och glo på fina inredningsbilder i timmar,
tänk om man hade pengarna för att bara köpa en massa fina prylar och inreda like crazy! 
 
Den dagen jag flyttar hemifrån så kommer jag göra allt för att göra lägenheten så fin och hemtrevlig som möjligt,
I can't wait! Tills vidare så får jag pilla lite i Sebbes lägenhet, den kan behöva lite uppiffning!

Sofie

Åh jag vill också ha sådär fint hemma. Om man bara hade obegränsat med pengar... *suck* :)

Svar: Haha ellerhur? Varför är man inte miljardär liksom? D: haha!
lissielimelight.blogg.se

paulina

åh himla fint! är exakt lika dan! kan sitta hur länge som helst å kika på inredningsbilder!

Svar: haha åh, skönt att veta att man inte är ensam. hehe! Finns så mycket fint jag vill ha till min framtida lägenhet :]
lissielimelight.blogg.se

2013-04-29 17:39:35
http://paulinabladh.blogg.se
linda

åh så fint :D

Svar: Jaa :) Skulle verkligen vilja ha allt på bilden!
lissielimelight.blogg.se

2013-05-02 11:21:39
http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate