06-09-12// Update

2012-09-06 22:12:19 Allmänt
Skönhetsbloggen går jättebra, och jag känner att jag gjorde rätt som behöll den här bloggen med.
På så sätt kan jag babbla av mig om saker som jag inte kan där! I och med starten av skönhetsbloggen
så flödar inspirationen och jag har redan tänkt ut flera inlägg som jag ska fixa inom kort, så håll utkik :)
 
Förövrigt så tror jag att jag håller på att bli sjuk, halsen gör ont och nåt säger mig att jag kommer få leva på te de
närmaste dagarna. Har inget emot te, jag älskar te. Får se det positiva det hela, haha.
Får dricka hur mycket te med honung jag vill, wiho. eller nåt!
 
På tal om inget så ger min dator snart upp också, batteriet är nog helt dött.. och även fast jag har i laddarkabeln så
står det "anslutet men laddas inte"... what's up with that?! Men men, det verkar laddas iallafall..har gått från 4% till
58 % så xD Men hade inte sagt nej till en ny dator, den här sjunger verkligen på sista versen. Dags att börja spara kanske?..
 
Nä, nu ska jag lämna bloggarna för idag. Har bloggat ovanligt mycket för att vara jag, så nu får det räcka, haha ;) Ha det bra!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate