Inredning by Åhlens

2012-10-28 22:52:06 Allmänt
Mitt huvud flödar av inspiration just nu. Mest av allt hade jag önskat att jag flyttat hemfrån,
och haft alla pengar i världen så jag kunnat fixa mig en superfin lägenhet med en massa fin inredning!
 
Skulle till exempel inte säga nej till sakerna ovan som jag plockat ut från Åhlens hemsida, så mycket fint!

Anonym

Varför flyttar du inte ihop med din pojkvän?:)

Svar: Vi ska göra det, men vi väntar tills vi ska flytta neråt i landet tillsammans framåt februari-mars :)
lissielimelight.blogg.se

2012-10-29 13:39:48
madabouttea.se

Superfina grejer, blir nästan lite sugen på att köpa några av dessa till min lägenhet :)

Svar: Haha ja ellerhur? Jag önskar att jag inte bodde hemma för tillfället så jag fått inreda en hel lägenhet all by myself :D Haha <3
lissielimelight.blogg.se

2012-11-04 12:09:16
http://madabouttea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate