Redo för arbetsintervjun

2012-11-21 11:37:12 Personligt

(Inlägg skrivet från min iphone) Jag ska snart börja dra mig mot stan där jag ska möta upp mamma som ska skjutsa mig till arbetsintervjun. Nu är jag galet nervös & är rädd att jag kommer göra bort mig! Men ska göra mitt bästa och försöka vara mig själv :) Let's do this!


Sofie

LYCKA TILL NU!

Svar: Tack :D Det gick bra, men nu är det bara att vänta och se!
lissielimelight.blogg.se

veronika

hoppas det gick bra sötnos!

Svar: Tack finis! :) Det gick väl okej, nu är det bara att vänta och se.
lissielimelight.blogg.se

2012-11-22 23:54:46
http://vevvs.devote.se
Sara Lundström

Vad använder du för sminkborstar? :)

Svar: Det är inga speciella, har massor av budgetborstar. Men de jag använder mest nu är ett par från Ecotools! :)
lissielimelight.blogg.se

2012-11-25 17:11:34
http://saracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate