Måndag 12-11-2012

2012-11-12 14:41:50 Allmänt
Var tänkt att jag skulle till gymmet idag vid 2, men då jag sov så himla oroligt inatt så orkade jag inte.
Vaknade redan 6-7 imorse, låg och kollade instagram och en massa andra appar i typ 2 timmar..Sen gick jag
upp och satte mig framför tvn ett tag, och när klockan var typ 10-11 så stensov jag i soffan.
 
Nu är jag uppe igen men är fortfarande jättetrött. Ska vila en stund till, sen ska jag ta bussen till Sebbe!
Imorgon väntar ett möte om ungdomsgarantin på AF redan kl 10:15, kommer vara död :C
 
Jag blev lite kär i de här skorna från Betsey Johnson! Brukar inte vanligtvis gilla såna här skor, men åhh! *-* ♥

Sofie

Jag dör vad fina. Varför skapar hon så fina saker för :(

Svar: haha ellehur?! Allt hon gör är ju fint :C
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate