Hot cocoa

2012-11-04 20:47:23 Allmänt
 
Blev så otroligt sugen på varm choklad, så jag tog fram den största koppen jag kunde hitta
och gjorde äkta hot cocoa med grädde som jag nu ska avnjuta till en mysig film! :}

Amelia Nilsson

Mums! :)

Svar: Haha, jaa :D
lissielimelight.blogg.se

2012-11-04 20:50:15
Sofie

Men guud vad gott

Svar: Det var det! :D Yummie!
lissielimelight.blogg.se

Sara Lundström

Åh vad gott!!! När jag dricker varm choklad så måste jag alltid ta den minsta koppen jag hittar, för jag blir less fort och blir illamående om jag dricker för mycket, hahaha...

Svar: Hahah, jag borde göra så i fortsättningen! För jag är precis likadan xD Eller ja, jag blir inte illamående.. men blir less eller glömmer av den. Men jag tror alltid att jag kommer dricka upp hela ^^'
lissielimelight.blogg.se

2012-11-05 06:57:19
http://saracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate