De senaste dagarna från instagram

2012-11-13 22:49:02 Allmänt
 
 
I söndags var det fars dag, då spenderades dagen hos famor och farfar där vi firade pappsen, fikade,
och blev bjudna på gomiddag! Är det bara jag, eller verkar det som att alla mor & farmödrar gör godast mat? :]
 
Bild nr 3 är från igår då jag var så otroligt trött och slut & spenderade typ hela dagen i soffan. 
Fick i alla fall sällskap av Kitty - som fortfarande måste ha den där jäkla tratten, poor thing<3
 
Och idag så fick jag sånt shoppingsug inne på Åhléns inrednings-del att jag bara var tvungen att
köpa mig dessa fina ljushållare samt doftljus som luktar gudomligt gott. Nu mår shoppinghjärtat bra igen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate