Iphone på g?

2012-03-29 19:58:28 Allmänt
Åh, vad jag känner mig oinspirerad och tråkig. Önskar att jag hade mer bilder att dela med mig utav,
men jag har ingen bra mobilkamera och det är sällan jag orkar ta mig tid att fota med systemkameran.

Om jag bara hade haft en Iphone, då hade ni fått se massa instagrambilder jämt! Men vet ni vad?
som det ser ut nu så lär jag bli en stolt ägare till en iphone 4s hyfsat snart, ihh. Excited!



Såhär hade jag gärna sett ut på studenten (på tal om ingenting) älskar klänningen!

catarina

sv. åh men tack!! <3

catarina

sv. jaa helt underbar känsla, tack söta du!

Addie Hero

fin blogg alltså <:

2012-03-30 15:22:45
http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate