Stadsis

2012-06-30 13:19:03 Allmänt
Igår spenderade jag hela dagen på stadsfesten. Åt langos, åkte karuseller, såg veronica maggio, adrian lux och takida.
 
Idag spenderar jag dagen i sängen framför en film eller två, men ikväll smäller det igen ;)
Ska se dead by april för typ 3e (?)  gången och jag är peppad till tusen!!
 
Btw, är ni lika ledsna över att instagram inte fungerar som jag?! ): #instagramnördnr1
 

catarina

hahaha jag tyckte det var aaasjobbigt när inte instagram funkade haha!

sv. tack finis! <3

Svar: hahah, åh.. då var jag inte ensam alltså :3 Hehe.. instagram är typ mitt liv <3
lissielimelight.blogg.se

catarina

sv. taack :*

catarina

sv. haha "heela tiden". men vad gullig du är. dock krävs det ca 100 bilder för att åtminstone 2-3 ska bli bra, så jaaa.. men sen är just det där att fota sig själv jäkligt omständigt med stativ och skärpa och grejer, haha!
& jag är egentligen ganska kräsen när det kommer till vad jag tycker blir 'bra'. men blir så glad! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate