HOW TO: Make the perfect trashy denim shorts with studs and spikes

2012-06-25 16:37:18
 
Tänkte dela med mig av en riktigt bra tutorial på hur man enkelt fixar sina egna slitna shorts. Detta ska provas inom kort,
ska bara köpa lite nitar och stuff innan! Kommer såklart att visa resultatet för er :)
 
Åh vad jag känt mig på pysselhumör det senaste, har även funderat på att prova att göra egna macramé-armband.
Så imorgon ska jag kika förbi pysselaffären i stan och köpa lite pärlor, nitar osv.
 
Nu jäklar ska kreativiteten flöda!

catarina

sv. Du är fin tjejen!
nä men alltså jag blir skitglad när du väl kommenterar, vet att jag själv kan vara dålig på det. egentligen finns det så mycket man vill skriva och till så många men man kan liksom inte hinna/orka allt, haha!
Puss på dig <3

Svar: Aw <3 Jag har blivit en dålig bloggare i huvudtaget, bloggar sällan nu för tiden. Vet inte varför, men har bara blivit så :/ Så när jag väl får kommentarer så blir jag skitglad av att se att någon fortfarande hänger kvar :)
lissielimelight.blogg.se

Anna

Åh! sådant vill jag också göra!! :D

Svar: Gör't! :D <3
lissielimelight.blogg.se

2012-06-25 21:16:57
http://variationofbirds.blogg.se
Sofie

Ohoooh jag vill ocksåå :))

Svar: Do it! :D Har velat prova aslänge, vet inte vad som hållit mig tillbaka. Haha!
lissielimelight.blogg.se

Inspire me, Darlin'

Sv: Haha, ja! Det gjorde hon nog med! Jag tycker man ser mot slutet att hon ser lite mätt ut, men det kanske går för fort i videon vi la ut för att man ska hinna med ^^

Sinnes va god tårtan ser ut!

Svar: Haha, det var den också! Det är mamma som bakat :3 Det kan aldrig bli fel!
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate