FYFAN VAD JAG ÄR BRAA!

2012-06-09 16:14:15 Allmänt

Mobilbloggar för första gången från min nya iphone (!!!) Hade en helt fantastisk student igår med klassen, kan inte fatta att det är över! Vill också passa på att tacka fina släkten för all uppvaktning, kändes nästan som att man fyllde år, haha! Igårkväll var det studentfest på verandan som gällde, vilket jävla röj. Så himla mycket folk!! Nu är jag alltså arbetslös och utan några framtidsplaner, ouh.. Dags att ta tag i mitt liv!

 

image descriptionimage description

 

 


melissa

Grattis till studenten lissie! Hoppas man stöter in i dig nån sommardag framöver :) hoppas du har det bra!

Svar: Aw, tack! :) Detsamma <3
lissielimelight.blogg.se

2012-06-20 23:23:21
http://melissamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate