The old times

2012-07-15 02:50:17 Allmänt

hahah åh, så liten., Har suttit och gått igenom gamla blogginlägg sen år tillbaka och hittat massa finfina bilder.
Det är roligt att se hur man förändrats! Har dock totalt tappat känslan för stil under de här åren,för ca 2 år sen
klädde jag mig iallafall inte bara i jeans och t-shirt hela tiden. Dags att uppgradera garderoben? Oja!
 

Anonym

Haha snygga bilder! Och plutmunnen satt säkert redan då :) Kan du testa svara på den här kommentaren så jag ser hur det ser ut på blogg.se? :)

Svar: Jajjemeen, plutmun is the shit. Nu får du ditt svaar
lissielimelight.blogg.se

2012-07-15 03:14:48
Alma

HAHA

Svar: HAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
lissielimelight.blogg.se

2012-07-15 03:19:32
http://almalindstrom.blogg.se/
Alma

hehe

Svar: >:D
lissielimelight.blogg.se

2012-07-15 03:20:20
http://almalindstrom.blogg.se/
Sofie

Haha aw, alltid roligt med gamla bilder. Man märker ju inte riktigt alla förändringar förrän man ser före och efter :)

Svar: haha precis, men nu saknar jag allt jag hade då men inte nu :/ fin hy till exempel, och mitt friska bruna hår,
lissielimelight.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate