Jag har vakat många nätter, Förhandlat med mig själv

2012-07-21 12:02:09 Allmänt
Har haft väldigt lite läsare det senaste, och har undrat varför. Men sen så slog det mig.
Enda sen blogg.se släppte det nya sättet att svara på kommentarer utan att klicka in sig på den som
kommenterats blogg så har statistiken sjunkit. Vet inte om jag är den enda som tänkt på det, men men.
Mina få läsare är ändå bäst, önskar bara att ni kommenterade mer! <3
 
Igår drog jag mig en sväng till Trästockfestivalen med Alma & Jojjo, for mest dit för traditionens skull.
Måste erkänna att jag blev lite besviken när jag läste vilka band som skulle komma till festivalen för några veckor sen.
Bara en massa okända namn för mig, förutom Linnea Henriksson från Idol och maskinen som man hört nån gång. Så blev bara en kort vistelse igår, resten av dagarna skiter jag nog i faktiskt. Känns värdare att göra något annat istället!
 
 

Alma

Linnea var ju jättebra iaf :D

Svar: Jaa det var hon :)
lissielimelight.blogg.se

2012-07-21 12:30:45
http://almalindstrom.blogg.se/
Sofie

Dääär har vi det, jag har också reagerat på att det sjunkit! Det va bättre förr haha :))

Svar: haha ellerhur? Jag hade inte särskilt många läsare förut heller, men det har sjunkit märkvärt :o
lissielimelight.blogg.se

Camilla

haha fan vad smart du är, tänkte på varför jag förlorat massa läsare :(

Svar: haha, jag är smartast vettu! ;D Nä men, jag började bara undra om det kanske hade nåt med det att göra eftersom man alltid förut var tvungen att klicka in sig på bloggen för att svara.
lissielimelight.blogg.se

2012-07-21 15:49:50
http://ihateyourcrew.blogg.se/
Hoshi

Sv; Jaa! Ska nog önska mig ett par när jag fyller år! ^^

Kram <3 /Hoshi

Svar: Låter bra det :D
lissielimelight.blogg.se

2012-07-22 13:34:01
http://hoshihanako.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate