bloggtorka/ HELP ME!

2012-07-22 16:05:20 Allmänt
Mina idéer till blogginlägg börjar ta slut, och jag vet inte vad ni vill läsa om. Vill ni kanske se fler personliga inlägg?
Mer bilder? mer shoppingtips? Skulle verkligen uppskatta om ni tog er en sekund för att hjälpa mig, för det är ju
trots allt för er som jag bloggar, även om det också är för min egen skull. Jag vill bara ha lite hjälp på traven! :)
 
 
Bjuder på en bild från studenten. Tänka sig att det var nästan 2 månader sen, sjukt.. Känns som igår!

Sofie

Hmm!! Mer bilder på dig, outfits osv, ytliga grejer funkar alltid :) Sen gärna personliga också såklart, det kan vara vad som helst! Typ vad du har för dig på dagarna och sådär. Och så kanske mer outfitscollage? Hoppas det var till nån hjälp! Du kan ju också göra 30 days (eller vad det nu heter) om det är total stopp i huvudet hihi.

Svar: Tack så mycket! :D Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran på mina dagliga upptåg oftare, Är dålig på det! Sen har jag typ världens tråkigaste outfits nu för tiden, typ bara jeans och nån enfärgad tröja, så då brukar jag oftast inte orka ta någon bild, men om jag lägger ner lite mer själ i mina outfits i fortsättningen så kanske det blir fler "dagens outfit"-inlägg :)
lissielimelight.blogg.se

Anna

Kommentaren ovan hade mycket bra tips, jag håller helt med henne :)

Svar: Okej :) Tack!
lissielimelight.blogg.se

2012-07-23 00:14:22
http://variationofbirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate