Simba here I come

2012-01-15 14:30:55 Allmänt


Nu blir det bio! Lejonkungen i 3D, åh.. jag kommer gråta ihjäl mig.

Josefin

sv: ah, okej! Men då kan du nog behöva ge det nya du testar mer tid skulle jag tro, nu är ju din hy van vid starkare grejer och reagerar på deras frånvaro typ, två månader ska man nog i alla fall räkna med innan man ser resultat när man tar ett så stort steg mellan produkter typ.



Men vad oproffesionellt, visst att hon kanske är anställt av ett visst företag som vill att hon ska sälja det dom har att erbjuda, men en liten hint på vad du bör använda kunde hon ju i alla fall ha gett dig.

Men du kanske ska prova som jag gör? Milda rengöringsgrejer och en återfuktare som verkar lite mot finnar, det kan ju göra övergången lite mindre dramatisk eller vad man ska säga.

2012-01-15 15:19:16
http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate