Proffs moroccanoil

2012-01-26 19:00:52 Allmänt


Har länge velat prova moroccanoil (arganoil) eftersom jag hört så mycket bra om den. Men de flesta som man kan köpa hos frisörer osv. kostar skjortan, så det har aldrig blivit av, -förrän igår! Var inne på H&M och kikade runt då jag fick syn på den här. Proffs moroccanoil. Vilket är en billig variant av oljan, så jag slog till på en gång. Endast 40 kr fick jag lägga ut! Testade den igårkväll, och jag älskar den! Luktar hur gott som helst och mitt hår känns betydligt mjukare och mindre torrt! Ett riktigt kap :)

jennifer

tror faktiskt inte att de är så jävla stor skllnad på de dyrare o billigare varianterna. är typ "märket" som kostar & om produkten är hypad liksom. :D men vafan vet jag!

2012-01-26 20:20:08
http://partietraumatic.blogg.se/
Ida Maria

Kanske något mina torra toppar skulle må bra av! :)

Anonym

köpte den idag! Satan var bra och den luktar underbart!!

2012-02-16 20:26:10
http://isabelleac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate