Another week gone by

2012-01-19 19:33:31 Allmänt
Tumblr gör mig deprimerad.. Alla är så jävla snygga..Det får mig att känna mig som världens fulaste. Anyways.. Det är snart helg igen, WOHOO. Shit vad jag väntat. Veckan har varit otroligt seg, men imorgon är det äntligen fredag! Då blir det The vampire diaries maraton med Jessica, Alma och Albin. Vi ska vara i Boliden of all places, men det blir nog hur bra som helst! :D


Haha åh, första säsongen. They have all grown since then!

Sandra D

(sorry, för den tomma kommentaren innan!)

Tänkte bara skriva att du inte ska känna dig som världens fulaste, för det är du absolut inte! Tvärtom, du är så vacker både in och ut att jag blir avundsjuk ju ;(

2012-01-19 20:41:37
catarina

sv. är det sant? alltså.. jag blir bara så upprörd. VAD FAN TÄNKER FOLK MED?!

jag har aldrig blivit direkt mobbad, men kanske.. indirekt? om man kan säga så. har mer burit på KÄNSLAN av att vara mobbad, fastän folk faktiskt inte slängt ut sig elaka saker så har jag känt dom i ryggen liksom. och detta under hela min skoltid. grundskolan+gymnasiet. kände mig malplacerad heela tiden. var för blyg. fick aldrig några riktiga vänner i varesig grundskolan eller gymnasiet, kände ALDRIG att jag tillhörde klassen utan kände verkligen det som ett jävla tvång och en jobbig grej att gå till skolan. och så ska det inte vara. och detta har bidragit till ett otroligt dåligt självförtroende & ätstörningar såsom både anorexi & bulimi. utanförskap/mobbing; det spelar ingen roll hur länge sen det var (4 år som du säger är faktiskt ingenting) - det lämnar alltid djupa sår. svårläkta sådana.

du är fin, punkt. försök att ge faaan i dom som någonsin har sagt något annat. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate