Dött i stugan

2012-01-08 19:52:15 Allmänt
Hej på er! Några kanske undrar varför jag updaterar bloggen så sällan nu. Men saken är den att jag bara haft så himla mycket för mig de senaste veckorna + att jag blev sjuk för några dagar sen, så jag har inte haft tiden eller orken för att blogga. Har bott hos älsklingen den här helgen och mest bara chillat. I fredags var det firande av Alma som gällde. Hade jätteroligt, fast än jag var så himla förkyld. När jag frisknat till så SKA jag följa med på krogen också! Bara en dag kvar av lovet, känns förjävligt..

Om jag ska vara ärlig så hade gärna velat ha lov året om, haha!


Väntar fortfarande på att min naked palette ska komma. Hopas hopas hopas att den kommer imorgon!

Anna

Blev själv faktiskt väldigt sugen på den dära paletten! Det var ju jättesnygga färger i den.



+ VI SKA UT PÅ KROGEN! <3

2012-01-09 00:22:19
http://variationofbirds.blogg.se/
My Beauty Secrets

har med den där den är grym :)

2012-01-09 18:39:05
http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate