Fridayyy

2012-02-10 19:50:04 Allmänt


Idag var en riktigt bra dag faktiskt. Mådde bättre än jag gjort på länge och det var inte alls lika kallt ute. Tack och lov!

Nu sitter man i Sebbes lägenhet och slöar i soffan efter att ha ätit världens goaste hemgjorda hamburgare
& vi sett på det nyaste avsnittet av The Vampire Diaries som slutade aningen oväntat om ni frågar mig, haha.

Innan jag tog bussen hit så gick jag och Anna en sväng på stan, eller rättare sagt på The body shop, (what else?)
Och med mig hem fick jag en mini bodybutter från den nya chocomania serien, luktar verkligen choklad. Yum!

Ida Maria

Har sniffat en del på TBS chocomania serien, luktar såå mums! Skriv gärna om den är bra! :)

Anna

Jag tror att vi börjar bli lite förutsägbara på den fronten x) <3

2012-02-11 00:27:30
http://variationofbirds.blogg.se/
Anonym

Den där kollektionen är fan sick, HUUUR kan det lukta så ren choklad?! :(

2012-02-12 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate