Ur arkivet : December 2011

2012-12-02 11:00:00 Personligt
 
- Gjorde mitt första stora köp från the body shop och fick dessutom en julstrumpa fylld med grejer! ♥
 
 
- Snön kom på riktigt, och jag passade på att ta några fina snöbilder. Älskar hur himlen såg ut på denna bilden!
 
 
- Det julbakades hos Alma. Pepparkakor, knäck, marsipanfigurer och till och med ett pepparkakshus!
 
 
- Jag köpte ett par rosa örhängen på guldfynd. Hittade igen dessa bara för några dagar sen, superfina!
 
 
- Hade lilla julafton med tjejerna. Supermysigt! Det här var enda bilden jag lagt ut från det dessvärre, haha.
 
 
- Sen var det julafton och man såg ut på detta viset. På den här bilden såg min hy nästan felfri ut, woah.
_________________________________________________________________________________________
 
Som ni märker var jag MYCKET duktigare på att lägga ut personliga bilder förra året,
jag ska göra mitt bästa för att fylla bloggen med egna bilder även detta år! :)

Emelie - Emelies Christmas

Kul att se lite gamla bilder :)

Svar: Jo :) Kan vara rätt kul att gå igenom gamla bilder och se hur saker förändrats!
lissielimelight.blogg.se

2012-12-03 20:50:35
http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate