Ostabil tjej

2012-12-05 17:02:36 Personligt

(Mobilinlägg) Haft en jobbig dag. Sen jag började utbildningen i måndags har allt bara känts jobbigt to be honest... Jag känner inte att jag trivs för fem öre. Skulle jag bara följa min intuition så skulle jag ha hoppat av redan i måndags, men nåt säger mig att jag måste ge det en vecka åtminstone. Är bara det att jag idag efter att jag kommit hem så kände jag mig askonstig och sen ringde min pojkvän och sa ett litet problem, och jag börjar storgråta... Och det gjorde jag ett bra tag också. Det bara rann, och slutade typ aldrig! Vet inte om det är av stress, eller om det helt enkelt bara är för att jag suttit i ett klassrum med folk jag inte har något gemensamt med i 3 hela dagar? Jag vet i alla fall att om jag inte börjar må bättre så säger jag adjöss åt utbildningen.. Tänker inte låta den påverka mitt mående såhär då det finns andra alternativ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate