Det här med hudvård...

2012-12-18 12:24:13 Skönhet


Sitter och tittar runt på olika hudvårds-märken för att hitta ett bra startkit. Har hört riktigt bra saker om alla dessa ovan
men vet inte vad jag ska köpa! Kan börja med att säga att jag har känslig kombinationshy som blir kruttorr nu på vintern
och har jämt finnar hur jag än bär mig åt. Någon som kan tipsa om nåt? Ni kanske har liknande hudtyp?

Amelia

REN ska tydligen vara superbra, och rekommenderas även starkt av Caroline Hirons (www.beautymouth.com) som är en hudvårdsguru. Så jag skulle definitivt testa det märket :)

Svar: Åh okej, tack :D jag har också hört att det ska vara bra!
lissielimelight.blogg.se

2012-12-18 12:28:39
Tiss

Jag har liknande hud.. Och mitt tips är att gå till en hudvårdssalong, göra en hudanalys och sen köpa produkterna de rekommenderar. Det är väldigt värt även om det kostar endel. Tänk hur mycket pengar du lägger på att köpa produkter som inte fungerar för din hud. Lycka till :)

Svar: Jag ska faktiskt till en hudvårdssalong nästa vecka och göra en ansiktsbehandling, så då lär de rekommendera någonting som kan passa mig och min hy :)
lissielimelight.blogg.se

2013-01-06 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate