this is not goodbye!

2012-08-28 20:35:31 Allmänt
Som ni ser så har jag inte blivit klar med designen till skönhetsbloggen riktigt än, så ni får lov att vänta ett tag till ;)
 
Vad händer annars i mitt liv just nu då? Har haft väldigt många känslor som snurrat runt i mitt huvud de senaste dagarna. Fick just reda på att två av mina närmaste vänner flyttar ner till Göteborg nästa vecka, varav en av dessa är Alma.. Min allra bästa vän sen förskolan! Jag har väldigt svårt att smälta det eftersom det kom så hastigt. Jag kommer att sakna dom så jäävla mycket! Vill inte ens tänka på hur gråtfärdig jag kommer vara då de stuckit, uhu. Men samtidigt är jag så glad för deras skull, att de tar chansen och intar en helt ny stad, det vill jag också göra så småningom. Men tills vidare blir jag kvar i "Skellhell"!
 
Så till Alma & Lisa vill jag säga:  Lycka till tjejer! Två norrlänningar i götet kan inte gå fel ;)
Vi ses snart igen, lovar att hälsa på er så snart jag kan. Kram!
 

 
Känns som att alla flyttar nu, går vidare med deras liv & vågar ta risker medan jag ligger hemma och ser på serier och småäter hela dagarna. Nä, det är dags att göra något vettigt med mitt liv. Imorgon ska jag skriva CV, har lovat mig själv att göra det allt för länge nu utan att något hänt. Men den här gången måste jag, kommer må så otroligt mycket bättre efteråt då det är gjort!
 
Ska även ta tag i träningen nu, har ju ett gymkort att nyttja,sen skulle jag vilja börja fara ut och springa om
mornarna/kvällarna också. Har alltid tyckt att det verkar så frigörande på något vis, så det blir upp till bevis!
 
Känner mig så rastlös nu för tiden, så skulle vara skönt att fylla mina dagar med något. Blir att söka jobb så snart CV:t är komplett, då jäklar blir det att springa runt till varje affär i stan och även kolla runt efter jobb på andra ställen! Har insett att jag inte alls är så värdelös som jag trott, måste bara orka ge allt, kan inte bara ge upp utan att ens ha försökt.
 
Jag vill och kan. Nu kör vi!

Sofie

Heja dig!!!!

SV/ Åh tack, du är himla fin du med :D

Svar: Aw, tack!! <3
lissielimelight.blogg.se

Alma

Åh, fining! <3
Tack så mycket, kommer suga att flytta men känns ändå bra att jag får mig iväg <3

Svar: Jaa, är ju glad för din skull! Men kommer sakna dig grymt mycket D: <3
lissielimelight.blogg.se

2012-08-30 15:15:11
http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate