Loppis

2012-08-15 22:31:07 Allmänt
Funderar på att dra mig iväg till folkparken på söndag för att sälja lite grejer på loppis.
Har en hel del saker som bara ligger och skräpar, främst en massa kläder som inte gör något nytta av att
ligga ihopklämda i plastpåsar i vårat garage. Så ska se om jag kan dra med mig mammsen så att hon kan hjälpa mig!
 
Det bästa med att stå två och sälja ,är att man då kan byta av varandra för att gå och kika på de andras bord istället ;) 

 
Här har ni en bild på syrran jag tog när vi åt vid älven för några veckor sedan.
 
 

Anna Vestermark

Måste också dra mig dit snart, blir nog nästa söndag för mig :) Du har inte lust att stå med mig då istället så dela vi på platskostnaden? <3

Svar: Alltså, saken är den att det är sista gången loppisen hålls ute nu på söndag. Sen flyttar dom in det! Men vi får se hur jag gör :)
lissielimelight.blogg.se

2012-08-15 23:17:57
http://variationofbirds.blogg.se/
Johanna S

Syftet med loppis är att man ska gå plus, därför går jag aldrig en runda när jag själv står.
Vore kul om ni ville dit med mig och mi padre!<3

Svar: Haha ja jag vet, men jag kan nte hålla mig :3
lissielimelight.blogg.se

2012-08-16 12:10:03
http://CrazyLizard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate