Funderar på att starta en skönhetsblogg.

2012-08-10 20:20:00 Skönhet
Rubriken säger nog allt. Jag känner att jag bloggar alldeles för lite här, och jag tror att det beror mycket på att jag inte har riktat in mig på ett speciellt ämne att skriva om. Min blogg innehåller allt och inget i princip, vilket är bra till stor del.
 
Men ibland skulle det vara skönt att bara ha en blogg där man skriver om något man verkligen brinner för, och få rikta in sig på en sak. Jag skulle verkligen älska att driva en skönhetsblogg där jag kan skriva om skönhet, smink och allt som har med det att göra. Skulle nog bli mycket recensioner, insikt på olika smink/skönhetsmärken & en hel del cravings!
 
Vad tror ni? Tycker ni att jag ska köra på det? Kommer i så fall ändå att ha kvar denna blogg,
för som sagt gillar jag att kunna lätta på hjärtat och skriva lite vad jag vill också ;)
 

Amelia Nilsson

Som en nybliven "beauty blog obsessed" anser jag att det är en bra idé. Jag kommer iaf att läsa denna ännu hypotetiska skönhetsblog ;)

Svar: Haha åh, härligt :D Jag måste bara fixa mig en okej design först, sen drar jag igång en ny blogg!
lissielimelight.blogg.se

2012-08-10 20:29:49
Anna Vestermark

Åh! Jag vill få in min blogg mer på hälsa/träning/skönhet och självklart foto >.< Jag vill helt sluta skriva om alldagliga grejer.

Men jag tycker att du ska satsa! Jag skulle läsa ;)

Svar: Okej :D Haha, då kör jag!
lissielimelight.blogg.se

2012-08-10 21:15:50
http://variationofbirds.blogg.se/
Sofie

Absolut, kör på! :D

Svar: Ska bara fixa mig en hyfsad design, sen så kör jag igång :)
lissielimelight.blogg.se

Johanna S

Varför behåller du inte bloggen, startar en ny kategori och piffar till allt? kanske rensar i arkivet? Ovärt med 2 bloggar!

Svar: Jag känner bara för att ha en blogg som handlar om just skönhet, och jag var ändå less på den här bloggens namn, så kommer väl antagligen ändå inte blogga här så jättemycket. Men vi får väl se!
lissielimelight.blogg.se

2012-08-11 18:19:40
http://CrazyLizard.blogg.se
camilla

grym idé, det tycker jag du ska göra!! :D

Svar: Härligt att så många är positiva till det :D Är själv riktigt peppad! Du kan inte tänka dig att göra en lätt men snygg design åt mig? Har redan startat själva bloggen, allt som saknas nu är en fin design :]
lissielimelight.blogg.se

2012-08-12 14:14:41
http://ihateyourcrew.blogg.se
Sofie

Jag fattar! Jag gjorde min i photoshop först och främst. Sen laddar du upp bilden och sparar i ett utkast på bloggen, högerklickar på bilden och kopierar bildadressen. Sen går du in i kodmallen "inlägg", letar efter {% for comment in comments %}
{{ comment.name }} och sen lägger du till ovanför! Hoppas du förstår, annars får du fråga igen haha :)

Svar: Åh, tack så mycket :D
lissielimelight.blogg.se

Sofie

Men ååh det försvann ju en länk, kolla in min blogg om 1 min och säg till när du har kopierat den. Den ska vara mellan "sen lägger du till" och "ovanför" :)

Svar: nu är den kopierad :D såg inte att du skrivit förrns nu xD
lissielimelight.blogg.se

Johanna

Ja, gör det! :)

Svar: Jättekul att folk är så positiva till det :D Har startat bloggen, så nu är allt som saknas en hyfsad design :) Sätter igång så fort den är fixad!
lissielimelight.blogg.se

2012-08-13 00:02:03
http://getpretty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate