I'm back

2012-04-15 20:55:11 Allmänt

Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg för att säga att jag är hemma igen, kom hem i fredags men har inte
hunnit med att blogga. Idag har jag varit halvdöd i princip, börjar bli förkyld så natten till idag spenderade jag mer timmar att hosta än att faktiskt sova. Och hostandet fortsätter! Jag hoppas för allt i världen att det inte blir värre,
för nästa söndag har vi ju premiär för vår slutproduktion "En vampyr berättelse" på Nordanåteatern.

Håller alla tummar jag har och hoppas på det bästa! Bilder från utlandsresan kommer, måste bara lägga in de på
datorn först. Nu ska jag och älsklingen se på den nya serien Alcatraz som vi fastnat för, kram!

Johanna S

smsa tiderna till mig -teateruppvisningen, Så kommer jag på sön.<3

2012-04-16 12:07:02
http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate