day through instagram

2012-04-04 21:33:12 Allmänt

 

Imorse vaknade jag tidigt i Sebbes lägenhet eftersom han skulle åka ner till sina föräldrar i västergötland under några dagar.

Ganska fort kände jag bara hur min rygg bestämt sa emot och det slutade med att jag inte gick till skolan.

 

Så efter att han åkt så la jag mig och sov i ytterligare 2 timmar och gick upp först när jag kände att det gick,

då passade jag på att göra en god frukost och sätta mig vid bloggen en stund. Vid 4 så satte jag mig på bussen hem,

väl hemma var det packning som gällde, shorts, sandaler,solbrillor. För på fredag åker jag till värmen.. IHH!

 

Sen blev det teater, järnnatt hette den. En jätte obehaglig, men oerhört bra föreställning. Om ni får chansen, så se den!

Nu sitter jag och dricker te och tänker på vad tusan det ska bli av mig & mitt liv, men det får framtiden utse. Natt på er!


catarina

sv. tack! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate