Då var det gjort!

2012-04-16 21:51:00 Allmänt


Då har jag äntligen tagit tag i saken och börjat bleka håret mot ett ljusare jag. Men resultatet blev långt ifrån vackert,
det blev precis som jag trodde. Ljusgult/vitt högst upp vid utväxten och sen en tjusig skiftande orangefärg i resten av håret.
Men jag ska göra ännu en blekning till veckan, så då hoppas jag att det kommer bli aningen bättre.

Tills dess får jag rocka mitt pissgula hår under en snygg mössa!

Linda

Tvätta med silvershampoo för att få ur de gula tonerna!

Annars kan du blektvätta håret då du har 50/50 blekning och shampoo. Och låter det vara i en stund och sedan skölja ur. Skonsammare.

2012-04-16 22:07:21
http://immacule.blogg.se/
Sofie

Ska bli spännande att se resultatet sen :D

linnnnn

använd massor av silvershampoo så förscvinner det gula, och du slipper bleka mera =D

2012-04-30 14:40:32
http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate