Chailatte a la Lissie

2011-09-07 19:17:58 Allmänt
Idag gick jag av någon anledning in på Indiska (är typ aldrig där), och efter att ha konstaterat att jag inte såg något jag ville ha så började jag gå motutgången. MEN, såg jag några teér stå uppradade.. och min första tanke var "CHAI-TE!!" Och mycket riktigt så stod där Indiskas egna chai te, och jag kunde inte låta bli. För 39 spänn blev det mitt, så himla värt det!



Så nu har jag lyckats göra min alldeles första egna kopp chailatte. Och eftersom vi inte har någon "mjölk-skummare" så fick jag handvispa mjölken. (REKOMENDERAS INTE, fick as ont i armen efteråt. HAHA!) Men, GUD vad gott det blev.Tog bara mjölkskummet och hällde över teét, sen var det klart. Kommer typ dricka chai varje dag nu, hihi. Nom <3

jennifer

jag älskar te & kaffe o alla drycker, men har faktiskt aldrig druckit chai latte. kanske ska gå in på indiska imorrn o köpa de jag med! hur ser förpackningen ut? tänkte ifall de finns flera olika. kram!

2011-09-07 19:58:14
http://partietraumatic.blogg.se/
Mamma

Min kära kopp! :-)

2011-09-07 22:39:39
Elin

Sv: Eller hur?! HAHHA

2011-09-08 08:14:07
http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate