En tisdag som gick bättre än väntat

2011-10-04 20:26:17 Allmänt
Inatt sov jag hos Sebbe i Bureå, och sent igårkväll när vi skulle lägga oss kom jag på att "SHIT, jag har glömt mina p-piller hemma hos mamma." Så jag tog inte bussen imorse som det var tänkt, istället fick älskling lov att skjutsa mig ända hem för att ta mitt väldigt försenade p-piller och lämna alla mina grejor, för att sedan skjutsa mig hela vägen till skolan.

Jag kände verkligen inte peppen när jag gick igenom dörren till skolan. Ville helst bara vända om och ta första bästa buss tillbaka hem igen. Men.. det gjorde jag såklart inte! Istället tog jag mig igenom hela skoldagen, och för det har jag Anna att tacka. Det är så mycket enklare att klara av något jobbigt när man har en hjälpande hand, eller någon som tror på en!


catarina

sv. duu är fin <3

linnea

sv: ÅÅÅÅH JAAA HOPPAS JAG ATT DEN ÄR!

2011-10-04 21:15:31
http://ilivemylifeblack.devote.se
Anna

Åh! Vad rörd jag blir :3 Tack detsamma, jag hade nog inte klarat den där dagen utan dig <3



Sv: Tackar! Jag ä så fruktansvärt glad över att det slutade så bra! <3

2011-10-05 18:42:36
http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate