Hjälp mig att komma igång ordentligt med bloggandet igen

2011-11-14 17:30:58 Allmänt
Nu när jag äntligen börjat hitta intresset för att blogga igen, så kommer den självklara frågan. Vad vill ni läsa om? Har ni något ni undrar över, eller kanske något ni vill att jag ägnar ett inlägg åt? Kom igen nu och peppra på med förslag! Våga inte smita undan, haha. Jag vet att ni är några som kikar in här varje dag - så kom igen. Tar bara några sekunder att skriva en kommentar :D


Titti

Skriv gärna om det som berör dig för dagen!

2011-11-14 17:57:06
camilla

jag tycker du borde göra en "what's in my bag" video/bild och typ.. room tour? sånt är alltid roligt! antingen bilder eller video! och sen ööh... musik, smink, mode, skönhetstips (som ditt förra inlägg, det var bra!) och massa sånt där!



du får gärna hjälpa mig också, vet aldrig vad jag ska blogga om/vad folk vill läsa om, haha..

2011-11-14 19:13:24
http://ihateyourcrew.blogg.se/
Sandra

Skriv gärna om smink, kläder och skönhetstips. Men jag tycker också du ska ta upp det som berör dig för dagen :)

2011-11-14 20:00:31
Jessica

Kläder

Smink (Det lockar mycket ungdomar)

What's in my bag

Nytt du köpt

Wanties

(Precis så som du gör nu i stort sätt)



Sen mer bilder under dagen vad du har gjort osv, det är alltid kul att se :D!! (Som de andra säger, vad som berör dig för dagen)

2011-11-15 09:15:44
http://jescas.blogg.se/
mia

håller med alla ovanstående, haha! & do what you like, liksom :>

2011-11-15 14:16:37
http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate