the naked face

2011-11-15 07:32:00 Allmänt

Inget smink, sånt orkar jag typ knappt med längre. Man blir inte så peppad att sminka sig då man har dålig hy! På bilden ser min hy galet fin ut av någon anledning, har ändå inte redigerat den mycket. Bara ljusat upp den lite och lagt på effekten!

Vet att jag är supertråkig som hela tiden tar upp mina finnar och blabla, men ni ska bara veta vad ens självförtorende sänks pågrund av det, man känner sig ful och äcklig. Superlöjligt egentligen, vad gör några prickar i ansiktet? Bryr sig någon? Mest troligt bara en själv! Men ni som upplevt samma sak som mig förstår nog hur det känns. Vill passa på att tipsa om en videoblogg jag såg för någon dag sen som handlar om självförtroende och skönhetsideal. Även om tjejen pratar väldigt virrigt och snabbt så kan jag relatera så himla mycket till det hon säger, kolla in den här!

Ida Maria

Du är sjukt fin utan smink :) <3

Rätt avis faktiskt!

Sofie

Du har ju skitfin hy!!!!

2011-11-18 09:58:55
http://brunettans.blogg.se/
Kim

jag har/hade problem med min hy sen typ 8:an, provade allt osv. men sen accepterade jag det ett tag... MEN SEN provade jag dermalogica!!! har haft det i en månad idag faktiskt (man ska ju prova en hudvårdsrengöring i en månad - 6 veckor) och den är apbra! Jag har blandhy, alltså typ asfet i t-zonen (panna, näsa o haka). Jag tycker iallafall att du ska prova i en månad :) jag köper mitt från hudvardsbutik.se och där är det fri frakt osv. Testa ett startkit av det du tycker verkar bäst! det är ganska dyrt, men det är också väldigt drygt och räcker länge länge. give it a try at least! :)

2011-11-19 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate