The monday from hell

2011-11-14 20:31:01 Allmänt
Haft en riktig skitdag. Har varit så stressad på sistone och nu börjar det ta ut sin rätt! Inatt kunde jag inte alls sova, låg och vred på mig till klockan visade 07:00.  Mådde för dåligt för att orka mig iväg till skolan.

Så idag har jag inte gjort mycket alls.. lyckades äntligen somna vid kl 8 och sov då till typ 11. Efter det gick jag upp och åt lite ýoghurt, sen tog jag ett bad som slutade med typ översvämmning i badrummet. (Vårt badkar är knäppt, eller ah.. avloppet) Så då fick jag moppa upp vattnet och plocka upp mina kläder och handdukar som låg på golvet som var genomblött.

Känner verkligen vilken underbar dag jag haft. Blir att lägga sig tidigt ikväll och hoppas att jag kan somna i hyfsad tid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate