Saknat mina campics?

2011-11-24 19:03:56 Allmänt

Innan jag fick min systemkamera så kryllade min blogg av bilder tagna med webbcameran, verkligen kryllade. Så nu är jag back on track, haha! Nä men, orkade helt enkelt inte dra fram kameran -så här har ni en lagom över-exponerad bild , vacker som få!

Nu ska jag dra av mig sminket som jag haft på mig alldeles för länge (iallafall foundationen) och kura ihop mig i sängen och se nyaste avsnittet av grimm! Imorgon firar jag och älskling 3 och ett halvt år tillsammans, så det blir att äta på restaurang och sen fara hem och mysa till det ordentligt, med julmust, juleskum och annat gott. <3

Anna

Klart vi saknat dessa ;) Snygging! <3

Stort GRATTIS på er och hoppas ni får en fin kväll och många fina år med varandra!

2011-11-24 20:26:56
http://variationofbirds.blogg.se/
alexandra

Åhh vad fin du är!

2011-11-25 09:26:23
http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate