Min räddning : Tea tree oil!

2011-11-13 20:51:18 Allmänt
För någon vecka sedan började jag använda en sminkborttagning/face wash från "boots" som heter "Tea tree and witch hazel foaming face wash", att den innehåller tea tree oil är SUPER om man har mycket finnar som jag!

Och jag måste säga att jag redan nu märkt en otrolig skillnad. Inte nog med att finnarna ser betydligt mindre ut efter bara några användningar, jag har också märkt att min hy i allmänhet känns mjukare och fräschare. är så himla nöjd!

Jag ska fortsätta använda denna face wash tills den är slut. Eftersom den är otroligt svår att få tag i här i sverige, så tänker jag kolla in the body shops tea tree produkter och se om de funkar lika bra som denna! Annars får ebay bli min bästa vän <3

Förutom sminkborttagningen så använder jag ibland min riktiga tea tree oil från oriflame. Man tar bara en tops > häller på lite av oljan > och duttar på finnen. Bara en liten stund efteråt så har finnen dragit ihop sig märkbart, rekomenderar det varmt!


Sandra

Sv: Jag köpte dom på HM :)

2011-11-14 07:07:07
http://sockerdiet.blogg.se/
Felicia

Ska nog ta och testa Tea Tree Oil då! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate