DÅ VAR STUDENTMÖSSAN BESTÄLLD

2011-11-17 13:44:58 Allmänt


Ursäkta den dåliga kvalitén på bilden, I blame paint (Orkade inte ta upp PS, förlåt)

Äntligeeeeeeeeeeenn har man beställt mössan, känns som att man längtat hela livet på studenten.
Och snaart så händer det miiig. Är helt sjukt vad tiden gått fort. Kommer grina ihjäl mig när klassen skiljs åt!

Jag valde att göra min mössa väldigt enkel, vet att många har hela paketet. Pins, initialer på baksidan,
text under skärmen, tryck ovanpå mössan, you name it.  Men jag kände verkligen att den här blev perfekt för mig!

Alma

Fint! :D Jag har hela kalabaliken, kashmirmössan, så står det Alma Musikteater på framsidan, röd sten, guldkanter, ES3c där bak med samma tryck som du över, kronan åvanpå, skellefteåtryck under skärmen! :D

Beställde också ett champangeglas med mitt namn på, en minimegafon och ett band som man ska ha runt sig där det står "Miss student 2012!" haha!

2011-11-17 14:20:10
http://almalindstrom.blogg.se/
Alma

Sv: Glaset kostade bara 89 och 69 till om man ska ha sitt namn ingraverat :) Tror jag xD Vilken mössa tog du? :)

2011-11-17 14:44:10
http://almalindstrom.blogg.se/
Alma

Sv: Man går in på abcgruppen.se och så är det typ på "mitt abc" :)

2011-11-17 15:11:37
http://almalindstrom.blogg.se/
Anna

Hej! Ni verkar vara inne på att krydda er student lite ;)

Vad sägs om eldkastare? Skummaskiner? Rökmaskiner? Super XXL-högtalarpaket?



Jag representerar Studentevent, vi försöker möjliggöra alla era önskemål kring studentflaket! Vi har 9 olika flakstorlekar från 20 till 180 personers, dj:s, 5 högtalarpaket och diverse specialeffekter.

Gör en intresseanmälan på studentevent.se eller ring oss direkt på 08 – 522 53737 så bokar vi ett möte och ser vad vi kan göra för er!

2011-11-17 15:31:24
Antonia

Min är ganska lik din, jag gillar det simpelt :) köpte dok till ett glas oh funderar ¨på en tröjaa ;)

2011-11-17 18:09:30
http://valina.blogg.se/
catarina

sv. mhmmm nu gör jag också det

camilla

åh, hoppas verkligen du njuter!!! jag som pluggar på distans får ju inte åka flak eller nåt sånt :( har iallafall blivit lovad en studentmössa av mina föräldrar, haha... och jag SKA ha sveriges fetaste fest när jag tagit den.. jag och alla mina vänner som är lika gamla som mig som redan har jobb osv när jag går ut.. hahaha :( FML..

2011-11-17 21:34:30
http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate