Då var man på väg igen

2011-11-02 13:00:21 Allmänt

Vet att jag bara skriver tråkiga inlägg nu, men jag lovar att försöka bli bättre på att uppdatera då jag kommit hem igen. Hur som helst så har vi påbörjat resan mot Norrland igen! Vi kommer stanna i Söderhamn tills på lördag, sen åker vi vidare hem till Skellefteå :) Vi har en fullpackad bil vill jag lova, har med både bord, väskor, en livrädd kissekatt i baksätet och lite all möjliga saker som Sebbe dragit med sig, Haha! Vill förresten tacka er alla som trots min dåliga uppdatering fortfarande hänger er kvar och kommenterar, ni är bäst! Nu ska vi fortsätta vår 6 timmars resa och hoppas att vi kommer fram helskinnade :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate