Tävlar om en vit iphone 4!

2011-05-31 17:01:16 Allmänt
Modellinglove.se tävlar just nu ut ett pris som jag inte kunde motstå, nämligen en vit iphone 4!


Jag behöver verkligen en ny mobil, och för mig som reser såpass mycket fram och tillbaka genom sverige
skulle just en iphone vara perfekt! Då skulle jag dessutom slippa släpa med mig min tegelsten till laptop
varje gång jag ska ta natttåget. En iphone är ju nästan som en dator i sig + en massa annat :)

Det bästa med en iphone är väl att man alltid har tillgång till internetuppkoppling,
och det är bra att ha då man sitter på ett tåg i 20 timmar, man blir lätt uttråkad.

Skulle hoppa av glädje om jag faktiskt vann den här,för har länge velat köpa en.
Nu håller jag bara tummarna och hoppas på det bästa!

Klicka här för att komma till tävlingen!

Dixi Wonderland

Svar: har lagt upp bild :P

2011-05-31 18:57:50
http://dixiwonderland.com/
catarina

sv. jjaaa den är dösnygg, älska kors<3 btw måste jag också delta i den där tävlingen, lät alldeleees för lockande för att motstå haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate