Jordens undergång imorgon.... vad tror ni?...

2011-05-20 13:39:58 Allmänt
Jag vet inte vad jag ska tro, känns bara som något svammel. Men ifall det mot förmodan skulle hända...
Så vill jag säga till min kära pojkvän, min familj, mina vänner och alla släktingar :

Jag älskar er,
jag vet inte vad jag hade gjort utan er. Tack,
för att ni fanns där för mig i vått och torrt, och gjorde mitt liv värt att leva!

mia

eftersom att hela gubbens profetia & uttalande är baserat på bibeln så kan jag tyvärr inte tro på ett enda ord. men om det nu skulle vara sant så .. jobbigt läge :(

2011-05-20 20:54:14
http://keeponrunning.blogg.se/
Mamma

Love you too! Men inte ska man tro på nån sån där gubbe inte.

2011-05-20 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate