Nu är det över!

2011-03-30 17:04:27 Allmänt
Åh, nu kan jag pusta ut. Nu är vi färdig-jobbade med ringaren!

Idag gick det förresten MYCKET bättre än igår,jag satte alla repliker,
och sången gick också jättebra! Så nu är jag bara allmänt glad :>

Vi har dessutom sovmorgon till 11.00 imorgon, så allt känns helt enkelt super!

Har haft på mig mitt "esmeralda-smink" hela dagen, så nu ska jag gå och tvätta bort det.
Ibland trivs man helt enkelt bäst utan. Så funderar på att skita i sminket imorgon
och istället sova ut rejält. Det behövs nog efter de här senaste dagarna!



Och såhär såg jag ut. Hade först inte tänkt ha peruken, men blev ganska bra med den ändå!

Annie

fett bra!

2011-03-30 21:22:59
http://anniebrandelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate